úterý 17. dubna 2012

Péče o vlasy - GLISS KUR

V neděli jsem si koupila nový šampón a kondicionér od GLISS KUR.
Oba dva jen za 59,- (Akce v Rosmannovi)
Běžná cena: 60-90 ,- (cca)


Včera jsem si snimi my.la po 1. vlasy.

Výhoda: Vlasy jsou rozčesat, celý den se mi nezacuchají ( což po normálních šampónech mám po 5 minutách), vydrží mi vlasy celý den rovný, krásně voní oba dva.

Nevýhody: Na ty jsem ještě nepřišla :)

Černý GLISS KUR (balzám) : Pro velmi poškozené a suché vlasy
Bílý GLISS KUR (šampón): Pro suché a poškozené vlasy (proti lámavosti)

2 komentáře:

  1. Žádné nevýhody? Tak to musím šupito presto do drogérie! Perfektní tipy ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. ten černý gliss kur jsem zkoušela a můžu říct, že už nikdy víc..mě z něho svěděla celá hlava a hlavně se po něm strašně rychle vlasy mastí :/ takže u mě celkem nespokojenost..

    OdpovědětVymazat